בתגובה להצתות: מעבר כרם שלום נסגר

קובי פינקלר 1 Comment on בתגובה להצתות: מעבר כרם שלום נסגר

בתגובה לטרור העפיפונים ובלוני התבערה בדרום הארץ, החליטו היום במערכת הביטחון על סגירת מעבר כרם שלום המשמש להעברת סחורות לרצועה

משאית במעבר • אילוסטרציה צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור התמשכות טרור ההצתות ונסיונות הטרור הנוספים שמוביל ארגון הטרור חמאס תוך ניצול וסיכון תושבי רצועת עזה, קיבלו ראש הממשלה ושר הבטחון את המלצת הרמטכ"ל לסגור החל מהיום (ב') את מעבר הסחורות כרם שלום למעט ציוד הומניטרי (בין היתר מזון ותרופות) שיאושרו באופן פרטני על-ידי מתאם פעולות הממשלה בשטחים. לא יתבצע כל ייצוא או שיווק סחורות מרצועת עזה.

בנוסף, הרחבת מרחב הדיג ברצועת עזה למשך עונת הדיג בשלושת החודשים האחרונים משישה מיילים ימיים לתשעה מיילים ימיים המסתיימת היום- לא תוארך, ומרחב הדיג יוחזר היום (ב') לטווח שישה מיילים.

מדינת ישראל רוצה ופועלת לשיפור המציאות ההומניטארית ברצועה בדרכים רבות. עם זאת ולאור המצב בו ארגון הטרור חמאס מנצל את תושבי הרצועה ומשגר עפיפונים ובלוני תבערה ונפץ לעבר יישובי עוטף עזה ולא מאפשר את המשך השגרה בעוטף – ננקטו צעדים אלו. באם תמשך התופעה ימשכו צעדים אלו ואף יוחרפו.

"ארגון הטרור חמאס הוא האחראי לנעשה ברצועת עזה ולהשלכות ממנו, "אומרים בצה"ל ומוסיפים, "חמאס הוא שגורר את תושבי הרצועה לתהום, צה"ל ימשיך ויפעל ככל שיידרש על מנת לשמר את האינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות